Klanttevredenheidsonderzoek

Bij Square bruisen we van de energie als het gaat om onze samenwerkingen. Transparantie en kristalheldere communicatie staan bij ons hoog in het vaandel. Maar, hoe meten we dit het beste? Daarvoor hebben we afgelopen zomer weer een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dankzij jullie feedback krijgen we een helder beeld van onze stralende successen en de gebieden waar we nog winst kunnen behalen. Dit jaar hebben we samen een schitterende score van 7.8 bereikt met een respons van 25%! We vinden het ontzettend fijn dat mensen de tijd hebben genomen om ons een terugkoppeling te geven!

Grootste verbeterpunten

Hoewel velen onder jullie ons lieten weten dat er weinig tot geen verbeterpunten waren (waarvoor onze oprechte dank!), blijven we bij Square altijd op zoek naar manieren om nog beter te worden. Eén van die aandachtspunten betreft de metadata in XPOSI. Hier is goed nieuws over te melden: al in september zijn we hiermee aan de slag gegaan en een update ligt in het verschiet! Daarnaast erkennen we het belang van heldere communicatie. We zijn vastbesloten om jullie nog meer te betrekken bij belangrijke veranderingen, zodat iedereen steeds goed geïnformeerd is en weet wat te verwachten. En dat is nog niet alles. We hebben geluisterd naar jullie wens voor meer betrokkenheid bij het testen van apps. Voordat een nieuwe app nu live gaat, zullen we onze klanten nog intensiever betrekken bij het testproces, waardoor de overgang naar een nieuwe versie naadlozer en efficiënter zal verlopen

Grootste pluspunten

Jullie feedback heeft ons laten zien waar we in uitblinken. Ons persoonlijk contact, onze waardevolle en duurzame klantrelaties en de directe communicatielijnen worden enorm gewaardeerd. We vinden het mooi om te zien waar we voor staan gezien wordt. Het is voor ons een bevestiging dat we op de juiste weg zijn, en het motiveert ons om deze punten te blijven doorpakken.

Er komt nog meer aan

Jullie hebben gesproken en wij hebben geluisterd! De uitbreiding van XPOSI Shop functionaliteiten komt eraan in 2024. Bovendien plannen we een boeiende productsessie rondom BIBIS LMS, waar we samen dieper kunnen duiken in de gebruikservaring en de wensen voor de toekomst. Er zitten nog leuke projecten in het vooruitzicht dus!

We willen iedereen nogmaals bedanken voor het invullen van het onderzoek. Jullie stem en mening is voor ons van onschatbare waarde als het gaat om het aanpakken en verbeteren van onze werkzaamheden.

Blijf altijd op de hoogte, schrijf je in voor onze nieuwsbrief!